27 augusti

Leon han sköter sig bra, han ska få en rumskompis. John ska ta hem en valp (jakthund) som ska bo här medans hon är liten iaf. Ska se om jag kan lägga ut en bild sen när hon kommit hem.

Har inte hänt så himla mkt här det sista, Leon han springer på i skog och mark som en galning..Har ökat hans fodergiva lite för han springer så mkt! Han börjar bli ett litet muskelpaket=)haha..

Va på bruks-SM förra helgen, hejade på en gränsvallarhund. Köpte lite småsaker men inget koppel som tänkt=( Får åka in på djurmagasinet i stan istället, dom hade rea nu ett tag..

Blev ett kort inlägg nu, Leon står i dörren och viftar på svansen så det är bäst att ta kvällsrundan nu så han och jag kan kura upp i soffan sen och se om det finns något roligt på tv=P


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du får ta en bild på biffen :)



2011-08-28 @ 04:58:25
URL: http://lostinshanghai.se
Postat av: Kerstin

Ojdå han har blivit så förändrad. Vad kul att han ska få en liten kompis. Ska bli roligt att se henne.

2011-08-28 @ 16:08:33
Postat av: Monika

Ska ladda kameran, tror vi skulle hämta valpen idag=) Så får jag ta massa bilder på henne och Leon=)

2011-08-29 @ 08:54:35
URL: http://leonlabrador.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jag får hoppas att Leon blir snäll mot henne

2011-08-29 @ 09:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0