3 augusti

Nu äntligen är jag tillbaka vid min dator, har varit hos mina föräldrar i några dagar och varit häst och hundvakt, medans dom varit i Gbg..

Leon har lekt med Puma och Bonnie i flera dagar. Han sköter sig väldigt bra där hemma med nu med att vara lös, innan har han varit lite sån att det är väldigt mkt kul att lukta på överallt och att han stänger av öronen en stund..Men nu börjar han nog känna sig hemma där för nu börjar han "ha på" öronen även där=P 

Mer och mer hemma känner han sig nog för i söndags va jag och tävlade och Leon va hemma med pappa så kom han ner på nedervåningen där Leon skulle vara men hittade honom inte. Sen gick han in i köket och i ögonvrån fick han se Leon helt utslagen i kökssoffan=P Han låg på rygg och han hade brett ut sig över hela soffan! Haha söting=)

I morgon kommer Mikaela med sin flat Vilda som jag ska vara hundvakt åt i helgen. Många "flickvänner" får han Leon=) Tror jag kommer få åka och bada mkt med hunarna i helgen när jag har två badgalningar i huset=)

Nehe nu ska vi nog sova lite, har ju ingen kökssoffa men Leon brukar ju ta riktiga soffan här hemma ist=P

Leon skickar pussar till alla läsare=)


Gammal bild på Vildis när hon va en liten yngling..=P Ska bli roligt att träffa henne igen alldeles för längesen! Hon och Leon ska nog få det roligt ihop!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha han tar för sig den lilla Leon. Skönt att han lyssnar mer. Ibland kan man verkligen tro att han är döv :)



Pussa Leon så mycket från mig.



KRAM!

2011-08-04 @ 13:40:14
URL: http://lostinshanghai.se
Postat av: Monika

Ja han tar för sig, hrm nu när vi sovit hos mamma i några dagar så brukar han ligga med mig i bäddsoffan, så igår när jag gick och la mig hemma så kom han och kurade ihop sig bredvid mina fötter som vanligt! Tur inte John va hemma sör då hade det blivit trångt=P



Han kan vara väldigt bra på att stänga av öronen och se så oskyldig ut, som om han inte vet vad kommandona betyder..=P Lurifaxen tror han e smart men brukar gå att lura honom, oftast i alla fall=P



Ja han skickar massa pussar tillbaka=)

Kram

2011-08-04 @ 22:34:03
URL: http://leonlabrador.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Han blir ett riktigt charmtroll med alla tikar runt omkring sig. Men du får ge honom många pussar och kramar från mig

2011-08-05 @ 14:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0