10 Juli

Fullt ös i helgen med. I fredags va vi hos mina föräldrar och red och Leon lekte med Sally en stund. I lördags va vi och red igen, på kvällen åkte vi till Annica och sen va Leon och Sally hemma en stund på kvällen medans jag, Annica och Linnea va inne på piren och åt. Vi sov även över där så Sally och Leon har träffats mkt i helgen. Dom är så söta ihop=)

Nu i eftermiddag har vi varit på 50-års kalas, min farbrors sambo fyllde år. Leon har varit med hela tiden och han blev vän med alla barn som va där. En liten pojk på 1,5 år fick många blöta pussar i hela ansiktet=) Han skötte sig bra men han ville bara leka med alla bollar överallt även de han inte fick leka med..=) Han bet även sönder flexikopplet när jag hade bundit honom i en stolpe en stund. Tror han va lite för mkt uppe i varv när alla barn lekte precis bredvid honom..

I morgon ska vi sova hos mina föräldrar tänkte jag, John va tvungen att åka till Västervik och jobba i ett par dagar så då kan vi vara hemma där eftersom hästarna är där för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

bus-Leon. Inte första gången han biter sönder ett koppel. Kul att det gick bra med han och barnen ihop. Får du någon semester i sommar?



Kram

2011-07-11 @ 14:45:55
URL: http://lostinshanghai.se
Postat av: Monika

Ja han delade ut pussar till höger och vänster=)



Ne det blir ingen längre semester, tar eventuellt några dagar när det passar, är ju alltid ledig på helgerna och varje måndag. Så blir ju lite lång helg varje vecka=) Sen jobbar ju John så mkt på sommaren så det får nog bli lite ledigt när det lugnar sig för honom..

Kram kram

2011-07-11 @ 19:49:20
URL: http://leonlabrador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0