18 juli

Usch jag är nere i en liten svacka i bloggandet känner jag, men vi jobbar på som vanligt..Ska eventuellt ha några dagar ledigt nästa vecka, ska bli skönt!

På fredag ska vi kanske åka till gränsvallarlägret jag och Leon, tänkte passa på när det är massa bra hundfolk att få tips av=) Tänkte jag kunde få lite tips om spår, har funderat på att börja med det med Leon men vet inte riktigt hur jag ska börja..

Nu har Leon och jag varit ute på en promenad och han sköter sig bättre och bättre när han är lös=) I eftermiddag kommer Annica och hämtar mig så ska jag sällskapa henne när hon shoppar lite..Leon får vara hemma med sjuklingen John medans vi är i stan.

Här kommer lite bilder..


Ingen pinne är för stor..


Leons badställe


Undrar om han hittar något kul..?


Lejonet i djungeln..


Hahaha så klockren=D

Kommentarer
Postat av: Tero

Snygg bild på Leon den sista. Han ser ut som en säl :)

2011-07-19 @ 11:15:31
Postat av: Isabelle

Jättefina bilder på världens finaste hund. Man får passa sig när Leon springer med de stora pinnarna, risken finns ju att man får en smäll på smalbenen :)



KRAM

2011-07-19 @ 12:01:56
URL: http://lostinshanghai.se
Postat av: Monika

Haha ja visst gör han! Ja hade vikt bak öronen på honom och skulle ta ett kort på skoj och precis när jag tryckte av så gäspade han=) Jo man brukar få passa sig men tycker han lyckas blöta ner mig mer än att slå mig med pinnar..Han har varit med mkt hos mamma nu när vi hämtar hästarna i sommarhagen och då går man utmed en stor bäck som han brukar bada i, sen kommer han upp och skakar av sig eller tränger sig förbi på stigen så man blir dygnsur vid knät=P Kram

2011-07-19 @ 14:02:29
URL: http://leonlabrador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0