28 juli

Det blev inget Gränsvallarläger för mig och Leon, vi tränar på här hemma istället..Kastar fortfarande draken i skogen och han börjar fatta att jag inte kastar något annat så att han måste komma tillbaka med draken. Fast nu har han börjat springa iväg och gömma draken så det blir nästa grej att komma på någon klurig lösning på. Kommer nog på något sen tänkte jag höra mig för lite och kanske få några tips=)

Leons present från "låtsas mormor" har nu kommit, ett halsband med hans namn broderat på=) Ljusgrått fleccefoder svart botten och typ silvrig text. Passade honom jättebra=) Här kommer lite bilder men tyvärr är dom lite suddiga eftersom jag tog dom med mobilkameran i ett mörkt rum..Ska se om jag kan ta med kameran någon dag och se om dom blir bättre..






Kommentarer
Postat av: Kerstin

Han blir fin i halsbandet. Jag tror att han har missuppfattat det där med dressyr, han har för sig att du ska hämta den.

2011-07-29 @ 12:53:11
Postat av: Isabelle

Vad stilig han är i halsbandet :)



Pussa han från oss.

2011-07-30 @ 16:26:11
URL: http://lostinshanghai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0