6 Juli

I helgen hade vi lite besök här, både jag, John och Leon=) Annica och Sally, Ellie och Tuff va här i lördags, vi grillade och hade trevligt. Lite senare på kvällen kom Johns pappa Kjell och hans sambo Barbro, dom hade med sig G&T vilket va poppis hos Annica och Ellie, jag höll mig till min cider ist..=)

Annica, Ellie och hundarna sov över här. På söndagen va Ellie tvungen att åka tidigt men Annica jag och Barbro åkte till hem och hobby i Hjo. Trevligt värre och vi avslutade shoppingen med glass i hamnen=)

Sally och Leon va hemma under tiden och dom två funkar jättebra tillsammans! Kul! Dom sprang och busade runt, Fast det måste vara på Sallys villkor annars tycker hon inte det är kul! Sen åkte vi till Huskvarna och red en sväng. Va längesen jag umgicks så mkt med Annica, kul kul. Med tanke på att vi typ bodde ihop under gymnasietiden=)

Leon han sköter sig bra, vi har börjat kasta leksaker i skogen nu när vi går så han  får leta och använda näsan. Han är måttligt trött när han kommer in..Men han börjar få kläm på vad han ska göra nu. Har nu tvättat Lufsens sele och vi köpte en spårlina till honom i helgen så jag tänkte jag skulle låna det till Leon och se om han tycker det är kul att spåra=)

Ska försöka få in lite bilder på bloggen någon dag=) Nehe nu vill Leon ta en kvällspromenad så det är bäst att skynda ut=P


Kommentarer
Postat av: Annica

Nu har jag hittat till din blogg! bättre sent än aldrig! Ja vilken helg vi hade =)

2011-07-07 @ 10:51:58
Postat av: Monika

Ja bättre sent än aldrig=) Det får vi göra om!!

2011-07-07 @ 21:25:42
URL: http://leonlabrador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0