13 juni

I lördags kväll så var mina föräldrar här och grillade och dom sov även över. Leon fick leka med Puma och Bonnie, dom hade skitkul!! Vi red en sväng i söndags och så kom pappa med lite fika, till Sänksjön denna gång, och han hade med alla hundar så Puma och Leon badade som galningar=) Bonnie va för feg för att hoppa i..Skönt att det går så bra med att ha dom tillsammans iaf=)

Idag har han varit med mig på jobbet sen red jag med Ellinor på dagen och sen följde hon och Tuff med hit. Tuff och Leon fick ligga och titta på varandra på håll medans vi höll på att skära isär en gammal skumgummi-madrass som sedan blev en säng i bilen till Leon, så nu ligger han som en kung bak i bilen=)

Ellinor hjälpte mig att klippa klor och rensa öronen på Leon, han tyckte inte det va jätte roligt men det gick bra efter lite motstånd från hans sida=P

Nu ikväll efter jobbet sprang han runt utanför husen medans jag höll på att ställa undan utemöblerna ifall det börjar regna. Efter en stund så ropade jag på honom och han kom i 190..men han va blöt..suck han har hittat ån..nu lär han springa och bada jämt=P

Nu ligger han vid dörren och väntar på att bli utsläppt igen..tror vattnet lockar..=)




Leon i sin nya säng


Gott att bada


Simma efter pinnar är kul


Bra utsikt


Hästarna fick också lite fikapaus


Fint


Puma på stenen


Dragkamp


Puma med pinnen


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha ja nu kommer han nog bada mycket. Tröttna lär han väl inte göra? Vad fin han är på alla bilder. Klart att snyggingen måste ha en madrass att vila på när ni åker bil.



Kram!

2011-06-14 @ 02:21:44
URL: http://lostinshanghai.se
Postat av: Kerstin

Leon har det bra det märks ju och han lär bada många mer gånger. Det var även fina kompisar han har.

2011-06-14 @ 14:46:57
Postat av: Monika

ja han gillade madrassen=) Jo jag tror han trivs, finns ju som sagt vatten runt knuten=)

2011-06-14 @ 20:07:34
Postat av: Bettina

Vilket hundliv ser skönt ut kanske kommer och besöker er senare i sommar

2011-06-18 @ 14:38:45
URL: http://norrbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0