16 juni

Tisdag och onsdag var vanliga jobbdagar, Leon va med mig och låg och sov medans jag jobbade..Igår kväll kom Ellinor och Tuff, vi var ute och red och Leon va hemma med John så länge. Sen sov dom över här och i morse så red vi först och sen åkte vi och badade med hundarna=) Riktiga badpojkar det där! Dom börjar nog vänja sig vid varandra nu, vi har dom forfarande inte för nära varandra men det syns på Tuff att han börjar acceptera Leon lite mer nu.

Idag på dagen så va jag och Ellinor inne i stan så vi mötte upp pappa på a6 och lämnade av släpkärran och sen fick Leon följa med honom hem..Så han har legat i skuggan under äppelträden hemma hos mamma och pappa i em tills jag hämtade honom=)

Va på Ikea idag och köpte en stor tunna jag tänkte ha hundmaten i. Vi va inne på Biltema med och skulle ha lite annat men sprang på en billig "barn-pool" så jag köpte en till Leon som han kan ha i trädgården..Får se om han tycker om den?



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Lilla Leon får det bättre och bättre. Först ett dop i polen och sen iväg till bäcken, vad mer kan man begära!

2011-06-17 @ 12:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0