18 juni

Idag har John blåst upp Leons lilla pool, han tyckte det va en konstig grej. Sen slängde jag i en sten för att han skulle gå i, det gjorde han men sen istället för att stoppa ner huvudet (är typ 3-4cm vatten i för tillfället..) och plocka upp den så började han dricka..Han kanske tyckte att han har världens största vattenskål=P Haha!

Så nu har han både sin tunnel och pool utanför dörren, nu återstår bara att trädgården blir färdig och att vi får upp ett staket runt så han slipper sitta i linan när vi är inne och han vill vara ute..

Pratade med mamma nu i telefon och hon hade beställt en present till Leon. Hon är på Lydnads-SM och kollar på sina Gränsvallare som tävlar. Jag vet vad det är men vill inte avslöja det riktigt än utan det får ni se i juli..=P Hihi..

Så nu håller vi tummarna för alla Gränsvallare och hoppas det går kalasbra! Är redan en som är kvalad till lydnads-VM=) Kanske skulle fråga om lite tips till Leon=p hehe..=)




Leons pool=)


Stoor vattenskål=)


Haha när vi hade varit och badat i torsdags så la jag min lilla "godispåse" på trappen när vi gick in och skulle byta om och Leon skulle äta, tänkte inte på att Tuff va ute men han hittade visst påsen, för när Ellinor öppnade dörren så fick hon syn på detta=P Lite dåligt ljus på bilden men det var den enda jag han ta innan han skakade av den. Sen flög det förbi en geting och han försökte hugga efter den men gick inte så bra när nosen va intryckt i påsen! Han är en riktig sötnöt lilla Tuff!



Gamla Mitzi som är stam-moder till alla Gränsvallarhundar!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Lovar att inte skvallra för Leon vad han ska få.. Han ligger vid mina fötter för tillfället. Monika hos frissan. Jag hundvakt. Gränsvallarens Tia med Sofia fick silvermedalj på SM!!Kul!

2011-06-20 @ 15:20:11
Postat av: Kerstin

Grattis till silvret. Ja det var väl tur att det inte var Leon som tog godiset för en gångs skull. När han var valp så drog han ner dragkedjan i min ryggsäck och tog ut godiset, åt sig mätt och när vi kom hem en riktig rund mage.

2011-06-21 @ 15:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0