26 juni

Oj nu har jag varit dålig med bloggen! Har varit lite mkt nu det sista men idag kommer en liten uppdatering. Har inte hänt något speciellt sedan sist utan det har funkat jättebra med Leon. Vi har jobbat på och Leon har varit med. Badat har han också fått göra en hel massa=)

Midsommar är över och jag och John firade det hos kompisar som inte bor så långt ifrån mina föräldrar. Leon va hos mina föräldrar, funderade först på att ta med honom men är glad att jag inte gjorde det för det va så mkt folk och 5 andra hundar. Han hade varit ute och lekt med Puma och Bonnie så han hade det bättre där än med högljudda fulla männsikor som det fanns några av på festen...!  

Igår va vi uppe och hälsade på hos Johns pappa och träffade Johns "syster" (sambon till Johns pappas barn) hon hade med sig sin man och son. Sonen är runt 1,5 nånting tror jag och vi kastade bollar i trädgården och dom turades om att hämta dom , han och Leon=P Leon va ju dock lite snabbare..=P

Nu ska jag städa lite, är som ett helt sandtag här inne, hoppas vi får på matjord så vi får gräsmatta snart så slipper man lite sand iaf!! Tycker inte Leon har mkt päls så det fastnar men efter bad och rullande i sand så får han med sig några kilo in varje dag=P Hehe..=P



Blir nog att åka och bada lite idag med tror jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0