7 juni

Igår firade vi nationaldagen med att först rida tillsammans med mamma, Leon fick åka med pappa i bilen tillsammans med mammas hundar. Han hade med sig fika så vi red till en av alla små sjöar på hökensås och fikade. Gott!

Sen åkte vi till Ellinor och Jonas på kvällen, försmak på midsommaren blev det med sill och färskpotatis=) Annica och Claes va där med så Leon fick träffa lilla Sally (cocker spaniel) det gick bra men hon är lite "bitchig" så Leon tyckte det va bäst att hålla avstånd=)

Han fick även ut sin agilitytunnel igår och han blev som en valp på nytt, ska se om det går att lägga in filmen för jag filmade honom när han gick lös på en sten i sanden=P Bra att han roar sig själv!

Idag fick han vara hemma på morgonen med John, dom hade gått promenad och plaskat i Rödån när jag kom hem från jobbet. Sen har Leon varit med mig på jobbet i em, han fick ligga i bilen med luckan öppen så han kunde hoppa ut och in men han låg nog i bilen hela tiden. Han älskar verkligen den!

Nu ligger han i dörröppningen och njuter av att det har regnat och åskat, så luften är sådär härligt sval och lätt att andas! Som jag har svettats på jobbet idag! Skönt att det är lite svalare nu=) 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja han älskar den dära tunneln och bilar. Om det inte går att lägga upp filmen får du gärna testa att maila över den.



Här är alla hundar små och har på sig kläder. Det får bara vara ute en viss tid och det är inte alls mycket.



Kram!

2011-06-08 @ 02:37:54
URL: http://lostinshanghai.se
Postat av: Mirre

Pussa Leon från mig (hans gamla dagisfröken)

2011-06-09 @ 18:02:17
URL: http://www.advantics.se www.doginn.se
Postat av: Monika

Det ska jag göra=)

2011-06-09 @ 20:22:14
Postat av: Monika

Stackars hundar! dom kan ju skaffa en docka istället!!

2011-06-09 @ 20:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0