9 juni

Varannan dag verkar vara grejen för mig..=P

Ne usch igår va ingen rolig dag, det tyckte varken jag eller Leon. Jag och John köpte varsin kebabrulle i Tidaholm i tisdags och den va nog inte som den skulle! Fick vara hemma från jobbet på onsdags em bara för jag hade så ont i magen. vilket Leon tyckte va riktigt tråkigt när jag bara låg i soffan och sov och tyckte synd om mig själv om vart annat..Men han låg ute i sin tunnel och kom in ibland och kollade om jag piggnat till..

På kvällen blev jag bättre och vi gick ner till Vättern för att gottgöra Leons tråkiga dag med att kasta pinnar i vattnet=) DÅ blev han glad!   

Idag har han varit med hos mina föräldrar, sen fick han stanna där en stund när vi åkte och köpte utemöbler till mig (min födelsedagspresent..) Riktigt nöjd, blev ett svart bord och 8 stolar. Så nu kan folk komma hit och fika!!=)

På em så hämtade John Leon hos mig på jobbet så slapp han ligga och vänta på mig. Dom hade legat och gosat i soffan och sedan lagat mat till jag kom hem, gott!

Nu ligger han i sin säng och drömmer, det bara rycker i benen på honom=)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Stackarn som blivit sjuk. Hoppas du är bättre nu. Bor Leon i tunneln?



Ta hand om dig. Kram!

2011-06-10 @ 01:47:43
URL: http://lostinshanghai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0