Välkommen till min nya blogg!

Här kommer det skrivas om Leons alla bus och andra påhitt. 

Ikväll har Leon kommit hit till mig, Monika, jag bor med min pojkvän John ca 2 mil norr om Habo. Leon ska bo med oss medans hans matte Isabelle och husse Tero är i Kina.

I morgon ska vi träffa Tuff, en golden hane som är 7 år. Han ägs av en av mina bästa vänner, Ellinor. Är det fint väder tänkte vi åka och bada med hundarna=) Leon och Tuff vet inte om det än men tanken är att dom ska bli dom bästaste vänner=) Därför tänker vi börja med bad mm som är roligt tills dom accepterar varandra full ut..

Kram från Leon och Monika


 Bada är LIVET!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag måste ju vara den första som kommenterar. Kan lova att jag kommer följa denna underbara blogg slaviskt ;)



Kramar till er båda :)

2011-06-01 @ 20:51:43
URL: http://Lostinshanghai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0