3 november

Ja nu är det redan november, mörkt och tråkigt..men djuren trivs i detta väder! Tyvärr gör visst knotten det med för det är fortfarande massa knott kvar uppe vid stallet=(
10 minus och en meter tjäle hade inte suttit fel så alla fästingar mm dör!

Leon han är så duktig han, han kommer som ett skott när man ropar på promenaderna med lillan hack i häl..När hon inte hinner med så skäller hon..Kommer bli en bra jakthund av henne så som hon driver Leon;)
Leon han bara retas och han behöver ju inte springa fort för att dra ifrån henne=P

Blev måttligt förvånad i förrgår, jag och John satt i soffan och rätt va det var så kommer Leon hoppandes och "attackerar" en tom petflaska som lillan brukar leka med. Denna flaska har han hatat innan så den låter ju väldigt mkt och han har inte gillat när lillan sprungit runt med den och råkat springa in i hennes bur så det skrammlar. Snacka om att jag och John tappade hakan=P Så söt va han Leon!

Nu ligger dom och brottas i soffan och nafsar mot varandra, söta är dom!

Nehe nu ska jag gå och kolla till tomtegröten som står på spisen=D

Kommentarer
Postat av: Kerstin Öhman

Skojar du, har du fått sådan pli på honom. Vad månde det bli av honom. Jag kan tänka mig att de är söta ihop.

2011-11-03 @ 10:52:33
Postat av: Isabelle

Både jag och Tero älskar att läsa om busen. Pussa o krama han från oss.

2011-11-07 @ 16:55:04
URL: http://Lostinshanghai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0