12 februari

Haha det där med ett inlägg i veckan gick visst sådär..

Vad har hänt sen sist..
Jag och John va iväg på vår helg i Västerås, mycket mysigt och nej telefonen gick inte varm denna helg=) Leon va hos min mamma och pappa så vi åkte östra sidan av Vättern hem och plockade upp honom på söndagen..

Leon va med en dag på jobbet med för första gången, han fick ligga i omklädningsrummet medans jag jobbade, det gick bra. Jag köpte ett fleccetäcke till honom på rean, men det va för kallt i bilen denna dag även med täcke. Tänkte han skulle ha täcket om han ligger en stund i bilen när det är kallt om jag typ handlar mat/rider eller så.

Leon gjorde en dag en liten utflyckt till grannens tik som löpte, som tur va hittade jag honom och tiken va inne i sitt hus. Han måste känt det på långt håll och försvann på en sekund när jag gick in i huset och hämtade en sak..

I fredags var vi i Stockholm på min mormors begravning, Leon fick vara hemma hos mina föräldrar och våra bekanta tog hand om honom på dagen tillsammans med hästarna och Puma och Bonnie.

Härom dagen så sa han till Flinga på skarpen för första gången, duktig kille! Hon behöver inte komma och sno alla hans grejer..

Nu i veckan kommer han få bo hemma hos mina föräldrar igen för jag ska iväg på kurs med jobbet. John får hämta honom om han kommer hem före fredag, det vet man ju aldrig med hans jobb..

Nu blir det packning inför den kommande veckan, Leon han skickar lite pussar till läsarna, han fick precis tag i sin pip så nu piper det i hela huset=)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

efter pipandet kommer väl ylandet med?

Bra att han säger ifrån :) Men han är väl den snälla storebror som låter lillasyrran göra allt :)

2012-02-13 @ 05:41:17
URL: http://lostinshanghai.se
Postat av: Monika

Nja han har ylat ett par gånger om jag piper med pipen bra länge men han har inte ylat när han själv piper..=) Ja hon behöver komma ner på jorden lite ibland och inte tro att hon bestämmer allt här i huset=P

2012-02-19 @ 08:39:48
URL: http://leonlabrador.blogg.se/
Postat av: Kerstin Öhman

Jasså han har förstått tjusningen med tjejer nu, det var illa :-)

2012-02-19 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0