23 januari

Fy va dålig jag varit på att blogga, ska bli bättre jag lovar! Ett inlägg i veckan ska jag väl ändå hinna med..

Nu är Leon här igen efter lite julfirande med matte och husse i Gbg, Flinga hon saknade honom väldigt mycket de veckor han inte va här. När jag kom hem efter att tillbringat en helg i Gbg med vänner så lämnade jag Leon där. Hon såg mycket förvånad ut när jag kom hem och öppnade bakluckan på bilen och plockade ut min väska istället för Leon..

Men nu är allt tillbaka i det "vanliga" igen. De kom in i rutinerna direkt och började leka som galningar när han kommit hit=)

Vad mer har hänt här 2012..Ja John har fyllt 25 och blev överraskad av sina kompisar kvällen innan Leon kom hit. Jag har blivit faster till lilla Olivia, fick se henne för första gången igår, väldig söt=) Tyvärr inom ett dygn efter att hon fötts så gick min mormor bort=(. Va väldigt blandade känslor den dagen..Men får trösta mig med att mormor passerat 90 och haft ett långt liv!

I helgen ska jag och John avnjuta hans födelsedagspresent han fick av oss, det blir att tillbringa helgen i en hotellsvit med jacuzzi på rummet! Ska bli skönt!! Ska stänga av Johns telefon för den brukar gå varm på dagarna..

Nu ska jag och hundarna ut och leka i den lilla snö som finns här=)

Kommentarer
Postat av: Kerstin Öhman

Härligt, han har det verkligen bra och det är skönt att veta.

2012-01-23 @ 17:08:06
Postat av: Åsa

Bra idé! Stäng av båda två.. & njut av lite ledigt. Leon kanske vill följa med och bada..?

2012-01-24 @ 11:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0